lördag 4 april 2009

Orka!

Måste ta upp en händelese som hände för ca: 1,5 vecka sedan.
De ringer i telefonen i min utan T, han säger att han är upptagen för vi var då på babysång på ÖppnaFörskolan.
Sen tar de ca 3 min och så ringer samma personen upp i mej och han måste gå ut och prata.
Är så less på en del personer.
Och en till sak:
Och för några dagar sen ringde de, typ 6 ggr på rad om och om efter varann på T´s mob, jag brukar inte svara hans telefon. Jag blev så less på att personen ringde hela tiden, så jag svarar att T ringer upp när han är klar & då hör jag klick, personen lägger bara på (dålig stil). Men jag vet vem de var som ringde. Och personen i fråga pratar med T sen och säger: jag hörde inte att de inte var nån som svarade.
Va, tror personen att man kan komma låååångt på LJUGA.
Jag gillar inte människor som är rädd för sanningen och inte kan stå för vad dom säger.

Vad tycker ni andra om sånt här???

1 kommentar:

Elin sa...

Men vad är det för typer?? Förstår att du blir lite irriterad eller skit-förbannad...