onsdag 9 juli 2008

Ensam!

Ja, då är man ensam! Eller inte helt ensam, Världens Vackraste Prinsessa är ju oxå här, NOVA! Men hon ligger och sover sen 1,5 timme sen!
Alla andra är o fiskar, har nyss pratat med dom och en massa fisk får dom! Bilder kommer sen när T kommit hem!!
Sj har jag plockat undan lite, sen hamnde jag här framför datorn & tv:n! Men de finns inte mycke att titta på!!! (som vanligt) Tänkt om du kunde visa en bra film, för en gångs skull....

Vart har kommentarerna tagit vägen?

3 kommentarer:

Malinanan sa...

Hej snygging.
När ska du och jag träffas då? Jag kan typ närsom helst. Och ni får ju gärna komma ut till stugan någon dag också när vi har vackert väder. Just nu är gäststugan upptagen i 3 veckor eftersom syrran och hennes ungar är här. Men sen står den ledig om ni skulle vilja stanna kvar.

jag kommergärna ut och hälsar på er också så man får se huset i sommarmiljö =)

puss på er. Malin

Anonym sa...

Visst bli de ensamt när barnen sover.. Men de behöver dom ju men man sakna dom så troligt mycke..

Ha en kanon dag.

Anonym sa...

Vill bara önska en trevlig helg till dig o din familj! Hoppas allt e bra med er och att vi ses snart! Jag hör av mig när jag åker till Sundsvall nästa gång. kraaam Johanna i Gävle