torsdag 3 juli 2008

Linn, Nelly & Nova


Så söta! Linn & Nova.

Dagen började med att Morbror Arvid kom och ville ha frukost, o självklart fick han de! Nova sken upp som en sol när hon såg han! Har varit lite rädd för Arvid förut. Men nu bara skrattar hon när hon ser han!

Sen fick vi besök av Elin, Linn och Nelly!
Och gissa om Nova tyckte de var kul, hon älskar barn! O gärna dom som är äldre, dom rör juh sig så mycket mer! Skojigt att titta på :D
Dom hade med sig lunch, Kycklings sallad *mums* perfekt när de är så varmt o en massa jordgubbar! Så vi började med att äta!
Sen blev de bus på filten och så fick vi se när Nelly gick *gud var hon är duktig* Så söt! Längtar tills Nova börjar! eller gör jag, joo. Men jag kommer va så rädd att hon ska ramla o göra sig illa......mitt lilla hjärta!
Sen somnade små brudarna, så vi andra tog och spelade kubb! Linn var hur duktig som helst, tur att hon var i mitt lag :D Så man fick vinna!
När dom vaknade var de mat-tajm och sen blev de lite bad i Novas Pool!!
Har varit så roligt att dom har varit här, de gör vi om!!

Kvällen avslutades med att mamma mormor kom hit på lite fika på altanen innan nattingen för Nova! Hon hade med sig smultron, oj vilken grimas Nova gjorde när hon fick smaka de hahaha!


Morbror Arvid kom & åt frukost!

Linn & Nova


Elin & Nelly

Nelly & Nova

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fina bilderna blev!!:)
Det där måste vi göra om tycker jag. Det var ju hur kul som helst att träffas å umgås. Känns lite som "förr" när vi var yngre:D Kram kram