lördag 5 juli 2008

Gatufesten!


Nova i sin rosa hörsel skydd & napp, SÅ SÖÖÖT!

Ja, då har vi varit på Gatufesten *ler*
Igår passade vi på att gå dit och vilket väder vi hade, strålande sol, så häääärligt!

Vi gick med Elin, Linn & Nelly.
Vi började med att möta upp mamma mormor, som var nere på stan på lunchen! Vi gick till Oscars-tältet och åt lunch, tok gott. Lax m. potatis sallad och så var de sallads buffé *mumma* Sen gick mamma mormor tillbaka till jobbet!

Vi fortsatte ner mot tivolit, Linn vann 2st gosedjur! Åh snäll som hon är lilla tjejen, gav hon ett gosedjur (Nalle Puh) till Nova & ett till lillasyster Nelly! O glad blev dom :D
Sen gick vi till Elins jobb & där fick Nova lite mat! Så skönt att sitta där i lugn o ro istället för att ge henne bland alla männsikor, hon har så svårt att koncentrera sig då!
Sen shoppade jag även ett par solglasögon, har velat haft de länge! Men jag brukar inte hitta nå bra el jag tycker inte att jag passar i de rättare sagt *ler*
Vi var på stan hela dagen =) ooooo hade de tok mysigt!
De blev en massa slisk, köpte även mjukglass av min kusin Ellen =)

TACK, för en jätte härlig dag ELIN!

När Elin & barnen hade åkt hem, så var vi kvar ett litet tag till för att Nova sov i sin vagn med sina nya rosa hörsel skydd hon hade fått av morfar, vi ville inte väcka henne utan hon fick sova tills hon vaknade! Så då passade vi på att äta varsin Langos, o va gott! Var länge sen jag åt de! O de var lika gott som de bruka vara!

Sen när vi kom hem var vi trötta hela familjen, myste med Nova! Sen när jag hade natta henne skulle vi se en film, men tyvärr var jag för trött för att hålla mej vaken :(
Kanske orkar med en film ikväll istället =)


Linn


Jag & Elin


Linn hoppar


Mamma Elin ser lite rädd ut, hehehe!


Thomas & Nelly


Mamma mormor, Elin i bakgrunden!


Nelly


Nova trött

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack till dig med!!! Det var en helt underbar dag på stan! Det är så himla kul att träffas! Kram Kram