måndag 28 juli 2008

Trevliga dagar!

Här kommer en uppdatering av vad vi har gjort dom senaste dagarna *ler*

Torsdag:
Var jag o Nova och shoppade med Maria (Arvids flickvän) ute i Birsta, hon hittade en jätte fin tröja till mej! *gillar den tok mycket* Tack Maria! Sen shoppade jag bodylotion, gummisnoddar, hårnålar m m.
Vi åt även på Donken, jätte gott....
Sen bestämde vi att vi även skulle grilla med Arvid och Thomas, de var juh såååå varmt så de var jätte bra tillfälle att grilla :D Även Rickard kom förbi och åt! *Jätte mysigt var de & gott*
Maria, stan snart då???


Maria & Arvid
Dom är för söta!

Fredag:
Kom mamma hit runt 18.00 och gosade på Nova, är hon utan Nova i mer än ett dygn blir hon Nova sjuk *ler* och bara måste åka ner hit och pussa på henne! O ni ska se Nova när hon ser sin världens bästa mormor komma! Hon snurrar för fullt och pratar =)
Hon har träffat mamma mormor ofta, sen hon föddes! Så bara hon hör henne i telefonen blir hon alldeles galen *ler*

Nova med sin mormor

Mamma frågade om vi skulle följa med henne och moster intill stan och kolla när en båten skulle lämna S-vall, tyvärr har jag glömt bort vad båten hette! Vi plockade upp Rickard på vägen ner till stan, *gud* så stor båten var!
Riktigt maffigt var de att se den! och de var säkert över 50 båtar runt omkring den sen när den åkte!
Morbror Rickard köpte även en Pirat boll till Nova, som blinkar! De gillar hon! Tack morbror Rickard!





Thomas med min moster

Rickard stretchar, haha

Nova prövade även gungan dom hade i hamnen!


Stoooor båt!

Mamma med sin syster A-C
Lördag:
Åkte Nova båt för första gången och de gick jätte bra!! :D
Vi åkte till Rödön och myste! De var juh riktigt varmt, så de var skönt att komma ut dit!! Pappa hämtade mamma, mej, Thomas och Nova så klart på Spikarna! Sen for vi ut till Rödön!
Där var min faster & hennes gubbe oxå! Vi myste på stranden, åt jätte god middag! Nova tog en tupplur i stugan! Och sen bar de av hemåt igen!
Tror att vi ska åka ut till helgen igen och sova kvar, beror på vädret bara!


Jag o Nova


Pappa & mamma
Söndag:
Ringde jag Malin T och kollade vad dom gjorde, dom var i stugan på Alnö! Så vi åkte dit =)
Var så länge sen jag träffade henne, jätte kul var! O vad stor Dante ha blivit, en kopia av sin storebror William! Så fina!
Vi hade köpt med hos lite fika bröd från Statoil!
Vi får inte låta de bli så lååångt mellan gångerna, Malin?!


Malin & Dante

Nova & Dante


Thomas & Dante

Nova gungar
Idag:
Var med mamma en snabbis till Birsta och handla mat! Sen har vi bara varit hemma och latat! Legat på en filt i skuggan med Nova, men hon kryper bara av den hela tiden! Och hon tycker de är jätte kul att dra i gräset, lill gumman min!
Rickard har varit här typ hela dagen och skruvat på sin bil!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.. Förlåt vi inte svara på er kommentar.. Vi kan oxå jämt.. Säg en dag som passa er så kan vi fika.. Micke ha semster nu men han kan man alltid skicka iväg.. Hur är de med er.. ? Fina bilder på lilla Nova..

Kram kram

Malinanan sa...

Nej vi får skärpa oss lite och ses lite oftare tycker jag. Vi åker till stockholm på onsdag =) Ni ska inte hänga med ? =)

Super smarrigt fikabröd bjöd du på iaf... Jag måste ju komma ut till er så jag kan bjuda tillbaka tror jag ska ta och köpa på shell då =)

puss på er..