måndag 1 december 2008

Foto

Ja, idag har de varit babysimmet på schemat. Som de brukar vara på måndagar :)
Har längtat hela veckan, för att de skulle bli måndag! Eftersom vi knäppte kort förra gången, så var vi nyfikna på korten!
Men när vi såg korten blev vi besviken.
Kortet som vi tog under vattnet, blev inte alls nå bra. Man ser min hand på vänstra sidan och hela kroppen på ledaren i bakgrunden. :( men Nova var lika söt som vanligt! Jag tycker de är lite amatör knäppt, man hade kunnat gjort de bättre själv(om jag får säga de*ler*). Dom 2 andra bilderna, var söta. Men inte alls nå speciella. Så dom kunde vi oxå lika gärna ha knäppt själva. Bilderna var inte direkt billiga. 60 kr/st och i själva verket kostar dom 0.90 öre och man beställer själv. Men men vi köpte alla 3 bilderna och då skulle man få en förstoring på ett kort. Förstoringen blir på kortet under vattnet och de får vi nästa vecka.
30 min var vi i vattnet när korten skulle knäppas. Jag tror, om dom inte hade bokat in så många på samma tid. Skulle korten blivit bättre! För allt gick så fort, Nova, nästa osv. Och om barnet blev ledsen, simma iväg en stund och snabbt prova igen.
Världens Vackraste Tjej, vi älskar dej gumman!
Den ljusa pricken är blixten fr kameran!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj! Supersöta bilder ju :) Vi fick ju bilder på Jesper på delkurs 2 tror ja de var ;-) Är inne på 4e nu lite förvirrad e ja allt :-) Hihi, ja ni går tillsammans du o kompisen din o era bebisar på sim? Fick ni samtidigt? Jag o min kompis sen skolan, fick nästan samtidigt iaf :-) Hon fick 2 månader före, sånt e ju kul, nu hoppas vi på att få syskon samtidigt som brorsans tjej, hehe, ska börja med syskonförsök i Umeå efter jul :-) Kram från Elin och Jesper

Anonym sa...

tråkigt att korten inte blev nå bra!
men nova är ju söt iaf =) fast ja måste hålla med dej, ser inte ut att vara "fotograf" kort.. mer som om ni knäppt dem själv som du skrev.
Man vill ju att kvalitén ska vra jättebra då de är nån fotograf som knäpper.

Anonym sa...

Guud vad gulliga bilder!! Vi måste ta och träffas nu!!!! Kram på dig Världens Bästa Malin!:) /Elin