tisdag 16 december 2008

Tisdag!

Nu har min prinsessa nyss somnat :)
Thomas har åkt iväg med min lillebror Rickard till garaget, dom skulle meka lite, så här sitter jag och läser lite bloggar.. O hoppas att de är nå bra att se på tv:n kl 21.00. Men de lär de juh inte vara som vanligt!
Idag har jag fått tillbaka min mobilen igen, 2:a gången den har varit på lagning! Har haft min pappas tele under tiden, men jag har inte haft nå nr*ler* Och jag hoppas att de kommer fungerar nu när jag sätter tillbaka mitt minneskort i mobilen, så att alla nr är kvar! Sist blev de bara tok, nr var under fel namn och vissa nr fanns med under nästan alla. Jaja, de återstår att se! Så fort jag orkar byta tele ;)
Idag har vi dammsugit och torkat golven*så nu luktar de mumma här*

Efter de så ringde Rickard och frågade om vi skulle med till Birsta med han, Arvid och Maria! Och självklart hängde vi med!
Jag och Rickard handla julklapp till Maria :) Nyfiken nu, Maria??? :D

Sen efter de for vi hem till mamma och åt middag. Alltid lika skönt att slippa laga mat... Nova busade runt med Arvid och mormor hela eftermiddagen :)

Nä, nu ska jag läsa vidare!
Ha en trevlig tisdags-kväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket för julkortet vännen :)

va kul att Nova börjat gå föresten :)

Vet du? Vi ska köpa hus! Äntligen! ute i Njurunda har vi köpt, så till sommaren får Axel en gräsmatta att springa omkring på, underbart :)

Kram