fredag 12 december 2008

Nova & Emilia + mormor & morbror Arvid

Idag har de snöat, snöat och åter snöat. Men jag klagar inte, jag älskar snö! De blir så vitt och fint ute. Myspys!

Vid lunch kom Mari och Emilia hit, barnen sov ute i sina vagnar först! Och vi föräldrar fikade inne! När barnen vaknade, blev de mellis och självklart en massa bus. Dom var som 2 galningar, dom gick och slet i allt, följde efter varann överallt. Kramades och en puss blev de oxå *söt ungarna, våra* Dom var här hela dagen, de var riktigt roligt att få rå om dom. Nova blir så glad när hon får träffa Emilia.
När Mari & Emilia åkte hem, så åkte vi till mormor. Vi blev bjudna på middag, tacos*mumma* och de säger vi inte nej till *ler*
Precis när jag ätit klart ringde Janne, så då var de bara att sätta sig i bilen och åka dit. Han skulle hjälpa mej med reseräkningen (& för er som inte vet, har jag faktiskt jobbat lite på mitt gamla jobb, Pictura). Hjälp dom inför julen! Byggt upp julkort-ställ mm. :)


Bilder från idag, och söt flickorna hade även på sig likadana bodysar ;)

Emilia & Nova

Nova & Emilia
O de var inte lätt att få en bild tillsammans
på dom, hehe!

Men ett kort lyckades vi med iaf, skrattar!
När dom sitter snällt brevvid varandra.

Tack för en UNDERBAR dag!
Mari, Emilia, Mormor & morbror Arvid.

Inga kommentarer: