fredag 19 december 2008

Trött tjej

Nu har Nova precis somnat, hon var jätte trött! Men hon sov inte så länge idag vid lunch, vaknade och var jätte ledsen. Får se nu hur hon sover ikväll & inatt. Hoppas att hon sover bra, för hon behöver sova!

Idag har vi inte gjort så mycket... Bara varit hemma och tagit lugnt! Var mening att jag och Nova skulle åka till Mari H(mammas väninna) med mamma. Hon fyller år idag.
Grattis Mari :)
Men hon skulle på julbord, så vi får åka ut dit en annan dag!

Morbror Rickard var hit en sväng och hälsade på :) ALLTID lika TREVLIGT..
Man verkligen känner vilka som bryr sig om oss, hälsar på & busar med Nova, ringer hem & frågar hur vi mår, ställer upp & hjälper oss och skickar julkort! Jag blir så glad. De är KÄRLEK. Tack för att ni finns, ni betyder mycket för våran lilla familj.
O ni andra(finns nån/några) som bara skiter i oss, dålig stil.
Men de är tur att vi har all kärlek & värme nära oss ;)
Älskar er.
Världens Vackraste Barn

Jag & Nova håller på att städa bland leksakerna ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo jag tog åt mig, inte för att jag "skiter i er" för ni (du och Nova) finns i mina tankar väldigt mycket. Sedan måste jag erkänna att jag blir lite less när man hör av sig och man inte får något tillbaka. Men jag förstår att det är mycket och respekterar det till fullo. I veckan när jag hörde av mig tänkte jag höra om ni ville komma bort (igår), men det tappades bort.. Jaja det vore kul att ses och jag är öppen för alla förslag. Linda

Anonym sa...

Vilken gullig tjej ni har!!!:) Du ska vara stolt över henne! Kram på dig gumman!