söndag 4 januari 2009

Brrr...

Va de är kallt, när jag och Nova klev upp i morse var de -27 grader! Vi som hade tänkt åka till Birsta och träffa Mari, Niklas & Emilia. Men men de får bli en annan gång, alldeles för kallt för att gå ut. Men de har blivit lite varmare nu, - 24 grader hehe BRrrrrr
Nu sover Nova i sin säng och även Thomas (fast i våran säng)*bakis*

Igår hade vi de jätte mysigt, jag , mamma mormor & Nova. Mamma kom hit en timme innan jag skulle skjutsa ner Thomas till stan. Nova blir så glad när hon ser mormor, så de blev en hel del bus för dom. <3
När jag och Thomas skulle åka så vinkade Nova hej då och sen sprang hon iväg efter mormor.
SÅ skönt att de fungerar bra när mormor är barnvakt, men de är juh för att hon har träffat mormor jätte mycket sen hon föddes.
Vi skulle aldrig lämna henne till någon annan för barnvakt!
Jo, de finns en till som Nova känner jätte väl de är morfar. *kärlek*

När jag kom hem efter jag lämnat av Thomas i stan, hade mamma satt på Nova en nattblöja, ny pyjamas och de fanns ny gjorda varma mackor i ugnen*mumma* Så medans Nova åt sin gröt, så smaskade vi i oss varma mackor *tack mamma*

Inga kommentarer: