onsdag 7 januari 2009

Jobb dag.

Idag har jag jobbat extra på mitt gamla jobb, räknat kort o räknat kort*ler*
De är mycket som ska göras nu när julen är slut, alla julkort, julpapper ska skickas tillbaka till lagret.
Så idag har jag varit på Vängåvan och Akademibokhandel i Birsta. Nu har dom fått bort alla julkort mm från oss, nu är de bara resten kvar!!
Men jag gör inte bara de, jag plockar även upp alla vanliga kort(gratulationskort) + tar en ny order till nästa vecka.
Jag har även ätit lunch med min mamma! Vi åt på Tank Anki och Fröken Sara * super gott var de* Tack mamma för en trevlig lunch *love*
Imorgon bär de av till Bollnäs, men jag ska på många ställen innan de, Hudik, Delsbo, Ljusdal, Färila med mera :) Men roligt är de *gillar verkligen de här jobbet*
Även fast de blir en hel del att köra, men jag tycker om att köra bil!!
Jobbigt bara att jag måste sova bort imorgon, hm tycker inte om de! Kommer sakna min prinsessa som en tok. Mammas lilla flicka ;) Men de ska nog gå bra ändå, tillslut.

Inga kommentarer: