söndag 4 januari 2009

Utmaning

Utmanad av Malin

4 av mina favoritprogram på TV
Gossip Girl
Livet i fagervik
Bonde söker fru
hm...
Unga mödrar

4 saker jag gjorde igår
Var & handlade lite mat på Willys
Åt varma mackor med mamma
Busade med Nova + nattning
Skjutsade Thomas till stan

4 saker som jag ser fram emot
Ett härligt liv med min familj
Att jag hittar nå bra jobb
Novas utveckling, händer nya saker varje dag
Sommaren

4 av mina favoritrestauranger
Har ingen direkt favvo resturang eller man kan säga att vi inte har ätit ut så mycket sen Nova kom iaf inte på resturang
Så det mest sanna vore ju att säga:
Mac Donalds
Kovlands pizzeria
Max

4 saker på min önskelista
Mera pengar är juh aldrig fel
Att vi får vara friska och må bra
En utlandsresa för hela familjen till något varmt land
Kläder

4 personer jag utmanar:
Maria
Jessica
Carro
Frida

Inga kommentarer: