torsdag 26 juni 2008

Jag har blivit utmanad!

15 år sen - 1993
Då var jag 12 år! En snäll liten blyg flicka ;) Umgicks med mina bästisar, Malin & Elin! Bästisar tänk va länge sen man använda de ordet, haha!

10 år sen - 1998
17 år! Då gick jag första året på Hedbergska, Handel & Administration. Var faktiskt en himla lugn tid för mej! Men skoj hade jag!

5 år sen - 2003
22 år! Ursch, vilket dåligt minne jag har! Jag jobbade på Bridgestone AB, ordermottagare (tror jag). Köpte min bil som jag fortfarande har kvar! Hade ett fast förhållande sedan 3 år tillbaka, som varade i nästan 6 år!

3 år sen - 2005
24 år gammal. Jobbade på Pictura AB! Bodde i Kovland, i ett Radhus!!

1år sen - 2007
26 år! (1 år innan träffade jag mannen i mitt liv, Thomas). Jag blev GRAVID, överlycklig! Sålde min allra första egna lägenhet, jag o Thomas köpte hus i Kovland. Vi flyttade hem till mamma & pappa ett tag i väntan på att få komma in i huset :D
Å så de BÄSTA på hela året, våran älskade prinsessa Nova kom 5 nov *lycka*

3 månader sen - mars
Tror att de var då ungefär vi började med babysim för Nova, tok skoj! Joo, vi renoverade även barnrummen!!

I går - 25 juni
Var bara hemma hela dagen, tvättade lite! Blev en prommis med Nova, tittade på hästarna på andra sidan vägen!! Somnade tidigt!

I dag - 26 juni
Dagen började med dammsugning el frukost först hehe. Hela familjen har varit i Birsta!! Shoppade faktiskt en kofta till mej, händer inte ofta att man handlar till sig sj, men men ibland så kan man! Vi åt lunch på Ikea! Prommis hemma på gården, bus med Nova. Sen blev de en pizza till middag! (en massa skräpmat).

I morgon - 27 juni
Har inget in planerat ännu! Tar dagen som den kommer :)

Om ett år - 2009
Jag jobbar, Nova går på Dagis! O livet bara lekar...

Och nu utmanar jag Iselinns mamma Maria & Frida S.

4 kommentarer:

Anonym sa...

tjenare !
Jag upptäckte att jag blivit utmanad, och självklart så antog jag den... =)

ha det så bra..! kramkram!

Anonym sa...

hihi, såg er i sundsvalls nyheter idag! för visst var det ni?

Anonym sa...

Hej Malin! Va söt hon är lill tjejen!!! Hehehe, tänk att jag hittade din blogg. Jätte roligt å läsa om hur det är med er! Jag måste ju komma ner å hälsa på nåt. Å om du har lust så får du komma in till stan å hälsa på du oxå! :) Var ju super längesen vi sågs, förrutom en snabbis på Birsta då! Sköt om er! Kram / Sara E

Maria sa...

Jag har antagit uUtmaningen. Gjorde en ordentlig redogörelse med bilder. ;-) Hoppas allt är bra. Kram!