måndag 16 juni 2008

Tänder?

Ikväll har de inte varit lätt att natta lilla gumman! Jag har sprungit fram o tillbaka som en jojo.. Hon somnar när jag stryker henne lite lätt med handen på hennes kind eller som ikväll har jag fått lyft upp henne i famnen, så somnar hon igen. Lägger ner henne i sin säng igen.. Men sååå fort jag kommer ut till köket, eller bara sätter mej i soffan *ler* så vaknar hon och är lessen. Dom senaste kvällarna/nätter har varit dåliga, hon sover jätte oroligt! Vaknar och är lessen, flera gånger i timmen...
Kan de kanske vara tänder på G?!?!
Hoppas att de kommer att gå till sig snart iaf, så hon får sova utan vakna hela tiden!
Johanna:Va kul att du oxå har hittat hit! :D
JA, visst är hon söt! Mammas lilla älskling!
De skulle vara sååå roligt att få träffa dej igen, du/ni kanske ska upp till S-vall nåt i sommar?! el vi kanske ska ner över! Då måste vi ses ;)
Många kramar tillbaka från oss
Avslutar med en så söt bild på Nova o min kusin Ellen :D
Så vackra ;)

Inga kommentarer: