måndag 30 juni 2008

Lugn dag!

Idag har de varit en lugn dag... Har inte gjort så mycket eller joo vi har ju dammsugit & torkat golven!! De ända duktiga jag har gjort idag haha
Och när Nova somnade vid 11.30 idag så planterade jag lite blommar som jag hade fått av min mamma! Jätte fint blev de, ställde en kruka på bordet ute! Såg genast mycket trevligare ut :D
Sen for vi till min farmor som fyllde år & fikade lite!
Nu sitter jag o bara slö surfar på datorn & väntar på att min kära lillebror Arvid ska komma förbi!

Imorgon ska jag till mormor o fika mitt på dagen! Hon hade även gjort biffar till oss *mums* hon är för gullig! Å så vill hon ska klart träffa solstrålen NOVA!

Sara E:
Roligt att du oxå har hittat hit :D
Ja, de tycker jag att du måste göra & självklart kan jag höra av mej
när jag är nåt på stan (eller kanske innan så jag kan kolla vad
du gör), så vi kan ta en fika ;)
Ha de toppen, så hörs vi =)
Kramar!

Inga kommentarer: