lördag 21 juni 2008

Midsommarafton!


Våran Midsommar tjej & Pappa

Började med en prommis bort till mamma, min lillebror Arvid kom o möte mej & Nova *jätte snällt*
Sen var vi där en liten stund sen bar de iväg till Ånäsparken i Kovland, där gick vi gå-bingo, jag, mamma, mormor, Thomas, Nova(såklart), A-C, Ellen & Lisen!! Thomas, mamma & Nova vann, fick 2 rader! Så jag fick skrapa deras vinster, blev 4 st Sverigelotter. De blev tyvärr ingen vinst för oss, men mamma vann 50 kr på sin lott, GRATTIS!! Jätte mysigt med gå-bingo :D
Sen var de mellis-tajm för Nova & Ellen (hahaha). Vi köpte oxå en boll till Nova i boll-racet, men vann tyvärr inte :(
Men mamma, A-C & mormor vann korvringar o frukostbröd ;)
O sen var de Midsommar middag oss mamma på altanen(Världens Bästa, vad skulle jag göra utan mamma) & då var även Kurt med! Jätte trevligt... Vi sov över hos mamma, spelade spel hela kvällen o surrade en massa tok, *thihihi* Vi hade helt enkelt UNDERBART.


Här kommer lite bilder från dagen/kvällen *ler*
(observera att Ellen är en riktigt linslus, *thihi* Hon är lovely)

Ellen & Thomas

Ellen o mormor
Ellen o Lisen

Jag
:D


hahaha A-C & mamma med sina vinster på huvudet!

Mamma o T
Mormor

Tittut under T tröja!
Nova & Jag

Midsommar Lisen, så söt!
Underbar


Ellen

Ja, vad säger man! Men kul hade vi iaf! ;)
Kurt o mormor
Mamma & T


Kurt


Sötisen med sina pinnar!

2 kommentarer:

Maria sa...

Vilket härligt midsommarfirande ni verkar haft! :-)

Malin sa...

Maria sa...
Vilket härligt midsommarfirande ni verkar haft! :-)

Svar: Ja, de har varit helt underbart ;)