måndag 16 juni 2008

Stor Städning


Idag vaknade jag och var på städ-humör, har flugit runt som en tok och dammat, plockat undan, dammsugit & torkat golven!
Så nu är de jätte fint här o de luktar gott :)
Jag bäddade oxå rent i alla sängar & när vi bäddade rent våran säng,
så låg Nova i sin säng o titta hur hon drar upp sig, så duktig min älskade dotter!
Så pappa Thomas fick även sänka botten på hennes sängen!
Elin:
Va roligt, en Nova till i nov!
Hon är född den 5 nov, din flicka då?
Yes, vi bor i S-vall :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malin!
Det här tyckte jag va ett bra initiativ=) Ska bli roligt att följa er o sötnosen Nova!
Kramar i massor från Johanna i Gävle...du kan ju kolla in partybloggen om du undrar vad vi gör här i stan=)

Anonym sa...

hihi! min Nova är född 2 nov! hur länge var ni kvar på bb? vi åkte hem 4 nov men blev inlagd igen 6 nov och låg inne några dagar för Nova fick gulsot. Vi kanske sågs? vem vet..;-)

Har du möjligen en sida på familjeliv? skulle va kul att snacka!

Gud så duktig hon är din flicka som drar sig upp i sängen! Söt är hon med!

/Elin