måndag 8 september 2008

:D


Nova i sina nya gummistövlar!

Igår var jag och Nova med Mari & Emila!
Vi var på Barn loppis i Granloholm, sj hade jag glömt bort de! Men tur att Mari ringde på morgon! De var jätte mycket folk där, så de var lite svårt att gå med barnvagn! Nova sov så jag kunde inte bära henne i Babybjörnen.
Men jag gjorde faktiskt några riktigt bra fynd, tycker jag iaf!
  • 1 par gummistövlar, tok fina! (vincent) se bild ovan
  • 1 par vinter skor, oanvända
  • Regnställ
  • Regnoverall med fleece inuti (perfekt till dagis)
  • Höst overall, som man kan ha när man ska bort t ex. Ikea! Inte så jätte tjock!
  • Nattlampa, Spöka fr Ikea
  • Mockisar
  • Leksak
Allt detta för enbart 240 kr. Och kläder såg som nya ut :D Mari gjorde även en massa tok bra fynd! Vinteroverall, gummistövlar mm.

Idag måndag har de varit babysim på schemat ;)
Och även jag fick bada (de har läkt fint efter borttag av födelsemärke, så då kunde jag bada). Hon provade åka rutchkana, Sara (ledaren) visade med Nova hur man skulle göra! Hon tyckte de var jätte kul! Vi dök även 2 gånger med henne, sist vi dök med henne var i första kursen, då blev hon ledsen efter dyket! men nu bara ler hon ;) Så himla härligt att se henne i vattnet! Babysimmet är värt var enda krona!!

Efter badet följde Mari & Emila med hem till oss! Blev lite bus hemma innan vi bestämde att vi skulle åka till Kovlands Centrum *ler* Blev pizza för oss *mumma* Sen tog vi en prommis till lekparken och tittade på alla barn och även intill ICA och handlade mjölk! Jag hade packat in allt i bilen, när jag hör Mari säga: Maaaaaaaaaaaalin, jag har låst in nycklarna i bilen! Stackarn där står hon med Emila i famnen och nycklarna i baksätet (tur att hon inte hann packa in Emilia och stängt dörren) jaja, hennes kära sambo fick gå ifrån jobbet och åka hem och hämta extra nycklarna och komma till Kovland!
Jag kunde inte skjutsa henne och hämta nycklar, för hemma nycklar satt på nyckelknippan i bilen :(
Men allt gick bra tillslut!!




Emilia & Mari


Mari & pizzan


Våran prinsessa

Nova

Inga kommentarer: