tisdag 30 september 2008

Prommis!


Världens Underbaraste & Vackrast

Idag har jag och Nova varit på 2 st prommisar *ler*
Trots att de har varit lite kallt idag, men med rätta kläder är de inge kallt!!
Först när hon skulle sova vid lunch, passade jag på att gå bort till mamma och pappa (ingen hemma, alla jobbar juh), men jag gick dit för att jag skulle låna datorn och skriva ut lite papper :)
Sen gick vi hem igen, gjorde i ordning mellisen och sen for vi till Timrå och träffade Mari & Emilia!
Vi började med en prommis ner till Centrum, var in på Konsum och handlade lite!
Sen på vägen hem gungade Emilia lite :)
Nova hade fullt upp hela tiden med att ta av vantar eller var de mamma som hade fullt upp med att sätta på vantarna *skrattar*
Efter att vi hade gått en bit från Centrum, upptäckte jag att Novas ena vante var borta, så de var bara att gå tillbaka. Men som tur hittade vi den :D
När vi kom hem till Mari igen, bjöd hon på hemma gjorda hamburgare, jätte gott var!
Tack Mari ;)
Nova och Emilia busade för fullt på golvet, Nova tyckte de var så spännande med alla Emilias leksaker! Och Emilia tyckte de var jätte kul att dra i Novas hår.. Söt ungarna :D
Nova
Mari & Emilia gungar!!
Nova & Emilia
Elin:
Ja, hon är mammas lilla prinsessa. Så söt!
Nepp, hon kan inte gå! Men hon kryper jätte bra, fort går de & vill hon att de ska gå ännu fortare ålar hon. (Min Nova började åla först, sen blev de riktig krypning).
Vilket datum är din lilla Nova född? visst var de kring den 5 nov? *ler*
Min Nova ställer/dra sig upp efter allt, allt från bord till mamma och pappas ben :) Tiden går så fort!
Ha de toppen!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vilka fina små tjejer dom där skulle Nog melwin vilja leka med =)=)
SÅ söta..!!!