onsdag 3 september 2008

Mamma & bebis träff!

Idag har jag och Nova varit på mamma-träff med dom från föräldragruppen!
Vi var hemmas hos Bettan & Engla, Carro & Cornelia kom oxå dit =)
Vi åkte dit direkt efter Novas lunch, så hon började med att sova ute vagnen! De regnade hela tiden och då sover Nova jätte bra, men jag förstår henne de är sååå mysigt att sova i husvagnen t.ex när de regnar (så man hör regnet mot taket)!
Efter en liten stund kom Carro & Cornelia, dom hade varit på affären och handlat en massa gott fika & även lunch-mat! För mej och Bettan blev de pizza *mums* och Carro åt taco-paj
Jätte trevligt har vi haft de, surrat en massa!(skönt att få prata av sig lite). Å stora hade Engla & Cornelia blivit, var ett tag sedan vi träffade dom =)
Så nu hoppas jag att vi ses snart igen!!

Sötisarna...

Cornelia


Engla!

Efter mammaträffen for jag hem och hämtade Thomas, så åkte vi ut till Birsta och handlade lite mat. Blev även en sväng intill ÖB (inhandlade lite toapapper, schampo & balsam *ler*).

Nu har Nova precis somnat, så jag tänker sätta mej och se premiären av Idol 2008 (tyvärr, tycker jag de är synd att de är ny jury)

Bilderna är från igår =)








Bus med lära gå vagnen!

Inga kommentarer: