onsdag 10 september 2008

Mormor & Morfar


KÄRLEK

Igår:
Dagen började med att jag, Nova och mamma var i Birsta! Hon ville mysa med oss innan dom åker utomlands!
Blev bara lite handling på Willys för min del, inte en liten krona gjorde jag av med inne i Birsta City! *ler*

Nova & Mormor

Mormor vet inte hur hon ska klara utan pussar från Nova på en hel vecka! Men hon har juh kort på Nova i plånboken, så hon får titta på de ;)

Sen for hela familjen på Kovlands Pizzeria *mumma*
Vi var där hela bunten, jag, Thomas, Nova, mamma mormor, pappa morfar, Rickard & Arvid :) Himlans trevligt!


Nova jätte duktig på att äta :)
gapa stort!


Nova & Morfar busar


Mamma & Arvid (ville inte vara med på kort)


Rickard

Och nu är mamma mormor & pappa morfar i Turkiet, åkte flyget i morse!!
Hoppas att dom kommer att få de jätte varmt & skönt, blir lite avis, jag själv älskar att sola! Tycker de är så fräscht att vara brun!! ;)
Fick ett sms av dom förut, där de stod att dom redan hade handlat presenter till Nova :) *spännande*

Idag:
Har Jag & Nova varit på Öppna förskolan i Granloholm, de är jätte skoj!! O idag var de jätte många barn där =) Och alla från våran föräldrautbildning var där med sin barn ;)

Efter de så for jag och Mari med barn ner till stan, blev lite shopping till både mej och Nova! Nova fick ett par jätte söta Hello Kitty jeans och en vit långärmad body och till mej blev de en tunika och strumpbyxor :D

Vad har ni haft för er idag???

1 kommentar:

Linda sa...

Dåligt av mig att inte kommentera för ens nu, men ja så är de. Det är roligt att läsa om söta Nova och er. :) Hoppas allt är bra, en fika skulle vara skoj någon dag.