onsdag 13 augusti 2008

Birsta med Therese & Melwin!

Idag har de varit en toppen dag, trots regnet!
Har börjat messat med en tjej som heter Therese (vi läser varandras bloggar & kommenterar osv.) & de skiljer nästan på pricken 1 månad mellan våra barn! Hennes prins är 1 månad äldre! Tänkte jag måste juh berätta hur vi lärde känna varandra *ler*

Vi bestämde iaf idag att vi skulle ses i *verklighet* i Birsta med våra barn kl 12!
Nova somnade 5 min i bilen, så jag trodde att hon skulle sova vidare efter att jag lyft över henne till vagnen, men inte! Då var man klar vaken!
När jag kom in i Birsta huset var Therese & Melwin redan där, vi började tok surra på en gång! De knepiga (knepiga, på ett bra vis ;) är att de kändes som jag har känt Therese hur läääääänge som helst!
Vi gick mest bara omkring och pratade, gick inte in i många butiker! Men tillslut blev de lunch på Charm, för mej blev de en bakad potatis med skagen *mumma* & Therese tog en kyckling-sallad, som såg jätte god ut!!!

Sen så tänkte vi om vi går en sväng till Barneshus så kanske barnen somnar (Nova var jätte trött), men icke sa nicke... Båda var vaken! Där kom Therese sambo och hämtade dom!
De var VERKLIGEN jätte kul att träffa er Therese & Melwin, de måste vi göra om!
prinsessan & prinsen får leka av sig *thi hi*

På barneshus köpte jag en gunga och en bok om husdjur! Så sen när jag gick tillbaka till bilen så somnade Nova! Så jag gick en liten sväng till, så hon fick sova en stund!
Blev 2 st Bodysar på Lindex & ett par strumpbyxor! :D
Melwin i sin vagn, så söt!
Nova i badet ikväll =)
Min lilla älskling, går inte beskriva i ord hur mycket jag älskar henne!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en underbar dag med er.. Hoppas vi ses snart igen.. Söt bild på Nova.. lill sötnosen..

Anonym sa...

Men jag såg dej nog allt i birsta igår! :D

Roligt att hitta din blogg så man får något nytt att läsa!
Hoppas att allt e bra med dej o familjen!

Kram Ida