fredag 22 augusti 2008

Tors & fre!

Igår var vi och hälsade på hos Elin, hon hade även sin systers barn där! Såå där var de full-rulle. Så då passade även vi på att åka dit, Nova tycker de är så kul att träffa barn!
Vi började med att busa lite inne, sen blev de dags för en lunch-sovning! Nova somnade på en gång i vagnen! Thomas passade på att busa med dom större barnen *ler* Linn är så söt, sprang och jagade Thomas! hehe så även han fick röra på sig. Hahaha!
Blev även fika & te och en massa sur!

Idag har vi varit och lämnat in min mob, den stänger av sig hela tiden!! Så nu har jag en jätte gammal telefon, finns kamera på den! Men de blir inge vidare bilder, är juh van min nya & där har jag 5 megapixsel, eller vad de nu heter*ler* Jaja, längtar tills min blir klar!
Har även köpt nytt avgasrör till min bil, trasigt & så ska jag in till bilprovningen snart! Så då är de bäst att det är helt!
Sen blev de en sväng till Birsta, Mari & Emilia var där! Shoppade ett par skor till Nova och en vinter mössa, så söt!!!
O så blev de så klart en fika på Charm!

Vi träffade även på Therese, hennes sambo Micke och Melwin.
Melwin låg och sov i vagnen under sin snutte, så han fick man inte se *ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

kul att träffa er idag.. Söta Nova.. Och Emilia va oxå ur söt och go..

Kul att träffa er.. Ja du melwin och sin snuttis den är de full ihållning i.. haha

Ha en mysig kväll..
kramkram