söndag 17 augusti 2008

Selångers marknad!

Therese: De blev marknad idag igen för oss *ler* med Thomas, mamma, mormor & Elin!! :D
Krama Melwin från oss!

Nova med sin Nasse ballong =)

I helgen har de varit Selångers marknad för hela slanten, tycker de är sååå mysigt med marknad!
Förresten ni som har pratat med mej, vet juh om att Thomas har varit borta hela veckan!! Jag och Nova har haft de jätte trevligt, mor & dotter mys hela veckan! Men när man är van att Thomas är hemma, blir de lite tomt! Men de är ganska härligt oxå att få längta efter honom, för då blir de extra kul när han kommer hem! Så igår vid lunch kom han hem. Vi möttes upp på marknad, för jag och Nova hade åkt ner tidigare! Gissa om Nova blev glad, att se sin pappa ;) och ja min karl *ler* Så de blev puss-kalas <3

Lördag:
Jaja, vi gick en sväng där! Nova fick en Nasse ballong av morfar och gissa om hon vart glad?! Tittade på den hela vägen hem :D Tack morfar!
De blev några inköp för oss:
  • 12 par strumpor till Thomas
  • 12 par strumpor till Nova
  • 2 st kryddor
  • Chips
  • 2 st tvålar
  • Katt till Nova som går framåt och jamar.. hm, tror de var allt!

Sen gick vi till min mormor för där hade vi lite släktmiddag! Jag, Thomas, Nova, mina föräldrar, Arvid, Maria, min moster A-C, Kurt & kusin Ellen! Himlans trevligt! Vi åt kycklingklubba *mumma* med ris och sallad! Så mysigt att träffa alla! Tyvärr glömde jag bort att knäppa kort. Vi fick även besök av en igelkott... hihi





Nova tittar på sin Nasse ballong i sin Nasse pyjamas!





Mamma med, hm! hahahaaha Mormors fästman!

Söndag:
Gick vi bara en liten sväng, sen har vi busat hemma!
Min snälla bror Rickard kom med middag till mej, han hade köpt en Avocado-sallad till mej *mums, älskar avocado* Var så hungrig att jag inte hann knäppa kort på sallad!! Tack igen min kära bror <3
Han och Thomas åt langos!

Nu blir de film-tajm :D

Inga kommentarer: