fredag 15 augusti 2008

Fredagsbus!

Malin: Jag måste ha varit de, hahahaha!! ;)


Busungarna, Dante & Nova.

Idag har jag & Nova varit och hälsat på gammelmormor, mamma var oxå där, med oss följde Malin, William & Dante!
Vi fikade en massa och surrade! Nova & Dante busade på golvet och försökte riva allt gammelmormor hade *ler* allt från blommor till telefonkablar!!

De är så himla kul att träffa Malin, henne har jag känt sen vi gick på dagis, sen har vi följts åt hela vägen till 9:an i samma klass! Sen i gymnasie valde vi olika! Men kontakt hade vi och de har vi än idag!! :D
Å en till sak, vi båda heter Malin Kristina ;) Kul va??


Malin & Dante


Mamma & William, Nova ser man knappt *ler*


Dante, så duktig att stå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysig dag ni verka haft.. Japp vi ha prova den och den fungera kanon bra.. =)

Fina bilder..

Malinanan sa...

Hej bara för att jag sa att vagnen var såå bra så gick den sönder.. Det var inget jättestort men det lossnade en skruv så bygeln släpte. Skit dumt för jag har nog typ aldrig öppnat den där bygeln. Well well pappa satte dit en ny skruv så nu är den hel. Men det är ju så typiskt eftersom vi pratade om dem och då var jag så nöjd över att den var så billig och bra.. tji fick jag..