torsdag 28 augusti 2008

Jag har blivit utmanad!

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Malin där jag ska avslöja 5-7 udda eller märkliga saker om mig själv. Självklart antar jag utmaningen.


  • När jag var mindre (liten) så sov jag med mamma & pappa, dock sov jag med dom ganska länge, även när jag hade kompisar som sov över :P
  • Hatar att ha stökigt omkring mej, plockar flera gånger om dagen
  • När jag blir trött rullar jag håret & även när jag sover! Så gissa om de ligger många hårstrån på kudden när jag vaknar
  • Somnar så fort jag ska se en film
  • Får jag inte svar på en gång när jag pratar med nån, så säger jag hurru?!?!

"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information".Antar ni utmaningen? Här kommer min "passning" till:

Therese (Melwins mamma)

Maria (Iselinns mamma)

Frida (Bebis i magen)

Jessica (Axels mamma)

1 kommentar:

Maria sa...

Kul lista! :-)

Utmaningen antagen!