måndag 6 oktober 2008

Babysim + Stan


Nova!
Emilia!
Idag har vi varit på babysim, de var bara att bita ihop och försöka glömma smärtan i munnen...
Nova älskar att bada, så de var inte så svårt! Hon bara ler och slår med händerna i vattnet.
Idag skulle vi prova bada med flytväst, och de var inte nån höjdare! För då blev de att hon skulle ligga på rygg och de ville hon inte alls! (men de gick iaf ett litet tag).
Vi skulle ha henne på mage, då får man göra dyk kommandot (eftersom ansiktet kommer ner i vattnet), Nova nu kommer de vatten och så blåser man så släpper man henne och då vänder*flytvästen* så hon ligger på rygg igen!! och de gick på bara nån sekund!! Hon var så duktig :D
Hon fick även åka rutsch-kana och de är hennes favorit, vet inte hur många gånger lill gumman åkte, Pappa T lyfte upp henne och jag tog emot henne och hon bara skrattar när hon åker *lycklig*

Sen hade jag juh min tid hos tandläkare, T och Mari & Emilia gick på stan medans!
Sedan mötte jag upp dom när jag var klar, vi gick och åt lunch/fika! Sj hade jag lite svårt att äta men men jag måste få i mej nåt (har levt på soppor hela helgen)!!

Mari shoppade en jätte snygg vinter-jacka till Emilia*ler* Nova har en likadan ;)
Våra prinsessor kommer bli så vackra, men de är dom redan! Men ni förstår vad jag menar*skrattar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Men STACKIRS diiig! The pain, maj gadd the pain! Ta såna där stora alvedon, Forte om du har, å så voltaren. Brukar hjälpa lite bättre då. Jag har om du behöver =)
Kommer du å Novisen till Bettan imorn? Lite mamma-umgås!