tisdag 21 oktober 2008

Hästar.


Jammie, Bisse & vår söta dotter Nova!

Mitt på rak sträckan där vi bor, finns de hästar och min kompis (som har åkt iväg bröllopsresa) har hyrt in sina hästar där nu!
Så då passade vi på att ta en morgon prommis (i söndags)& titta till dom.

Nova började prata på en gång när hon såg Bisse och Jammie, de var så roligt att se :)
Hon verkligen älskar djur och de är roligt!
De var hur mysigt som helst att gå på morgonen, efter vi hade hälsat på hästarna gick vi till mina föräldrar och åt frukost en gång till, hehe!!


Jammie & Bisse (red jag mycket förut ;)
Pappa T och Jammie pratar *ler*
Så fina!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Emilia älskar ju oxå alla möjliga djur, synd bara att vi är alergiska mot pälsdjur. Idag var vi och köpte en till bilbarnstol och där fanns 2 st katter och Emmi vart helt galen och pekade, pratade och ville röra vid dem. Tänkte åka ti Matfors på barnloppiset på lör med en polare, kommer du ihåg om det öppnade kl 10 eller 11? Kramisar Mari och Emilia

Anonym sa...

jag har en ny tävling i min blogg nu =) tävla gärna!