torsdag 9 oktober 2008

:)


VÄRLDENS VACKRASTE!

Idag har vi inte gjort så mycket, var en sväng till Birsta med Mari, Niklas & Emilia =) Kände att jag behövde komma ut lite *ler*
Blev en fika och lite köpt från Ikea, ljus m m.
Har faktiskt mått rätt så bra idag, pencillinet har gjort sin verkan. Men jag är fortfarande väldigt öm runt om tanden (dom förstörde) och runt hålet!! Har svårt att bita ner....
Joo, jag har även varit hos tandläkaren! Sköljning stod på schemat och så satt hon dit en *propp* som dom kallade de för och den skulle sitta i tills på tisdag och då skulle jag in och ta bort den. Men men, den lossnade redan nu ikväll, hm!! O de skulle göra så att de inte skulle ila så mycket i den skadade tanden :(
Måste ringa dom i morgon och berätta! Får se vad som händer....


Bus på pappas axlar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söta Nova

Malinanan sa...

Ja det blir skoj och komma iväg och bada lite. Vi ska gå på söndagar (det är den dag som jag kan) klockan 17 nått tror jag det var..

Ja nu var det ett tag sedan vi sågs..