lördag 25 oktober 2008

Härliga lördag :)

Idag har jag, Nova och mamma mormor varit på IKEA!!
Vi åkte dit på en gång efter Nova hade ätit sin lunch, hon somnade bilen. Så de var bara att flytta över henne till vagnen så sov hon vidare! Vi började med att gå till Barnenshus och kollade på alla leksaker, de är juh snart 1 års kalas här*ler* Lillgumman min ;)
Sen blev de Birsta City, strosade mest bara runt & myste! Jag köpte en 1 års present till Emilia som fyller 1 år samma dag som Nova :D
Och de blev även lunch på Donken*mums*
Vi gick oxå in på Vero Moda och där hittade jag en jätte snygg kjol (svart) som jag tänkte ha på mej på nåt av alla kalas vi ska på framöver :) gillade den jätte mycket!!! Så de var bara att passa på att köpa den, när man hittar nåt man gillar!

Jag och Nova har även varit på middag hos mamma mormor, pappa morfar & morbror Arvid! Mums va god maten var, men när de är mamma som lagar kan de juh inte bli annat än SUPER GOTT!
Nova busade jätte mycket med Arvid, dom var sååå söta!
Tyvärr fick jag inte knäppa kort för Arvid :(
Dom kröp omkring på golvet Nova först och sen Arvid. Hon kröp iväg en bit sen vände hon sig och kollade om Arvid hängde med *ler* Satt Arvid ner skulle hon krypa upp i hans famn *love* Och hon sträckte sig efter Arvid när han gick förbi, så Arvid fick bära omkring på henne lite!!!
De var så roligt att se! Arvid har gjort många försök förut att lyfta upp henne, men de har inte fungerat men NU så ville hon inte vara med nån annan än han!

Morbror ARVID & NOVA (Nova är nästan 1 månad gammal)
Nu ska jag snart se lite på Stjärnor på Is, och sen börjar de nån film kl 21:00 (hoppas att den kommer att vara bra).

Inga kommentarer: