onsdag 1 oktober 2008

Ö-F

Idag har vi varit på Öppna Förskolan, alltid lika roligt!
Vi tog hem Novas fot & hand avtryck i gips, blev jätte bra!! Så nu blir de till att slipa kanterna på dom och sätta dom i en fin ram :)
Mari, Niklas & Emilia och Caroline & Cornelia var oxå där!!
Nova verkligen älskar när vi har samling, vi sjunger, spelar på trumman och dansar! Och de bästa är när vi åker båt på slutet! *ler* Vi sitter och håller i ett lakan och sjunger stor våg, liten våt, stor våg, liten våg osv och samtidigt rör på lakanet upp och ner!
Alla barnen gillar de, och många tycker de är jätte kul att krypa under lakanet *skrattar*

Sen for vi till mammas jobb, skulle skriva ut ett papper som jag hade glömt! Sen blev de IKEA en sväng med Mari, Niklas och Emilia!
Vi köpte lite presenter till Nova, som hon ska få när hon fyller 1 år!
Inte långt kvar nu *ler*
1 månad och 4 dagar ;)

Nova somnade för ca. 20 min, hon åt vällingen i min famn och sen la jag ner henne i sin säng, somnade på 2 röda sekunder :) Så duktig min tjej!
De är jobbigt att busa hela dagen.....

Inga kommentarer: