fredag 10 oktober 2008

Mari, Niklas & Emilia!


Kryper försiktigt fram!

Gungar
Skrattar jätte mycket, när hon får gunga :)
Idag har vi varit på stan med Mari, Niklas & Emilia ;) Och de är ALLTID lika trevligt*gillar*
Vi gick en liten sväng och kollade i några butiker, men sen vart Mari hungrig! Emilia hade vaknat jätte tidigt i morse, så dom hade ätit frukost redan 07.00! Så de gick vi till "Chokladhuset"
Dom har så himla goda mackor där och stora är dom oxå! Vi satt när himla länge, barnen åt även sin mellis där! Vi avslutade även med varsin liten nougat bit *mumma* va gott, de smakade bara mer! Men de blev bara en iaf*ler* Duktig!
Sen gick vi lite mera på stan, jag shoppade en tröja/tunika på Vero Moda :D
Nu på eftermiddagen har vi varit ute på gården!! Nova har krypit runt på gräsmattan, plockat alla löv och ger dom till mej! Hon försöker även smaka dom, men då är jag snabb och tar bort de!! Vi gungade och de gillar hon mycket, hon skrattar jätte mycket. Man blir så lycklig när man tittar på henne ;) Min lilla prinsessa!
Mamma älskar dej Nova <3
Nu har Nova sovit i 20 min :) Hon är så duktig och somnar sj nu i sin egen säng!
Snart ska jag kolla på Idol, egentligen är de inge kul att titta på de längre, alla kan juh sjunga nu*thi hi* men men de finns inte så mycket annat att titta på!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh så söt hon är eran lilla Nova!

Hoppas du mår bättre i munnen nu! det låter så ialla fall! *skratt*

Håller med dig om Idol, är bra mkt roligare att titta i början, då de gör bort sig.. MEN åxå att lyssna på de som är otroligt duktiga!
ha en bra helg!